V rámci zpracování informací a komplexnosti potřeb ve Vaší společnosti si Vám dovolujeme nabídnout řešení požadavkového systému zvaného HelpDesk pro možnost dokumentovaného procesu záznamu požadavků jednotlivých kategorií činností umožňující reagovat neprodleně na související zjištění. |
V kategorii Incident management Systémů nabízíme pro potřeby Vaší společnosti portál pro zpracování libovolných požadavků.Řešení požadavkového systému zvaného HelpDesk umožňuje zdokumentovaní procesu záznamu požadavků v jednotlivých kategorií činností umožňující reagovat neprodleně na související zjištění. |
FilozofieAplikace HelpDesk je vhodná pro řešení firemních záležitostí, a to dokumentovaným, adresným a řízeným způsobem bez možnosti následně měnit předešlou komunikaci mezi jednotlivými účastníky komunikace. Je možné ji nasadit v oblastech informační technologie, organizaci činností, nákupu resp. při činnostech vyžadujících zpětnou vazbu. Vlastní filosofie aplikace HelpDesk je postavena na principu práce mezi seznamem požadavků a detailem konkrétního požadavku. Jednotlivé funkcionality, obsah zobrazení a tedy i chování aplikace HelpDesku jsou pak dány právy uživatele, které jsou řízeny rolemi v kombinaci s parametry kategorií, do kterých se jednotlivé požadavky začleňují.
Stručný popisPo přihlášení do aplikace HelpDesk je uživateli nabídnut dostupný seznam požadavků, který je závislý na uživatelských oprávnění v kombinaci s kategoriemi a zvoleným filtrem stavu požadavků. Uživateli je dostupný centrální panel nástrojů v závislosti na jeho přidělených rolích ( vlevo nahoře), u jednotlivých požadavků jsou dostupné nástroje na ovládání v závislosti na roli uživatele a stavu požadavku. Uživatel dále smí realizovat tzv. hromadné akce , které mu usnadňují stejné činnosti při aplikování na více požadavků. Zvolením jednoho požadavku se daný požadavek otevře ve formuláři se zobrazením veškerých detailů, které se vztahují ke zvolenému požadavku. V tomto formuláři jsou dostupné veškeré informace o požadavku a také panel nástrojů, který závisí na roli uživatele a stavu požadavku. Dále jsou zde dostupné případné závislosti požadavků na dalších požadavcích. V detailním formuláři je možné přecházet na předchozí či následující požadavek bez nutnosti vracení se na seznam požadavků. Ke každému požadavku jsou zaznamenávány (logovány) změny kdo, kdy a co udělal. Na jakoukoliv změnu stavu požadavku nebo zadání chatu je ihned upozorněno prostřednictvím e-mailu. Jednotlivé role a jejich oprávněníUživatelé jsou rozděleny do rolí : autor požadavku, operátor a řešitel. Autor má právo do aplikace vkládat nový požadavek, zadat kategorii požadavku a určit prioritu. Má právo nahlížet do seznamu jeho požadavků, řešení požadavku reklamovat či přijmout. |
Operátor je oprávněn vkládat, editovat, přidělovat jednotlivým požadavkům řešitele, vytvářet podřízené požadavky a nastavovat podmínky jejich vyřešení. Řešitel je oprávněn požadavek přijmout a následně řešit, či odmítnout. Po vyřešení požadavku řešitel uloží popis řešení s dobou, která byla pro vyřešení potřebná do systému a čeká, až bude řešení akceptováno. Po akceptování je požadavek přesunut mezi archivované požadavky.
Přehledné filtrování a vyhledávání požadavkůUživatelé mají možnost filtrovat požadavky za pomocí přednastaveného filtru podle různých kritérií jako např. nový, odmítnuté řešitelem, reklamo-vány, smazány, vyřešeny atd.
Uživatel může filtrovat požadavky také za pomoci vyhledávání části textového řetězce (např. v názvu, popisu, řešení atd.).
Hlavní přínosy aplikace HelpDesk
Integrace s externími aplikacemiAplikace HelpDesk nabízí XML export a import dat pro užší spolupráci s dalšími aplikacemi pro-střednictvím technologie Webservices. Aplikaci HelpDesk je možné integrovat s MS Active Directory (AD) pro možnost využití přihlašování pomocí jednotného jména a hesla. Systémové požadavkyAplikace HelpDesk je napsána v prostředí PHP skriptů (vhodné pro Windows/Linux platformu) s možností portace na databáze:
|
Máte-li zájem o bližší informace, rádi Vám je poskytneme elektronickou formou nebo v rámci osobního setkání viz. záložka s kontaktními údaji.
Sídlo a kanceláře | |
Politických vězňů 911/8, 100 00 Praha 1 | |
Identifikační údaje | |
Ič 60487721, DIč CZ60487721 | |
Společnost je zapsána u rejstříkového soudu v Praze, oddíl C, vložka 27229 | |
Kontakty | |
Email: info@elsogroup.cz | |
Datová schránka: hwd3xpm |